reklama

Ako ma miestne MsNV vítalo do života

Dnes, pri prezeraní starých rodičovských fotiek, som narazil na pozvánku, ktorú kedysi v hlbokých osemdesiatych rokoch dostali pri príležitosti Slávnostného uvítania dieťaťa do života. To akože mňa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Najviac ma však zaujalo sprievodné motto k pozvánke. Až sa mi zdalo, že sa oplatí podeliť. ;)

Motto:

"Keď budeš vedieť čítať tieto riadky,

budú už deti v rozprávkových parkoch rásť,

kde budú ľaliami zasnežené hriadky.

Budeš mať veľkú utešenú vlasť,

kde bude všetko všetkým patriť ako vzduch,

keď bude práca hrou a hračkou atómový pluh..."

(autor, žiaľ, nebol uvedený)

Peknú nedeľu prajem!

Oskar Blanický

Oskar Blanický

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sladke casy mam pred sebou, nehadam sa, je to tak ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu